INGA kryddor i bokstavsordning...

Skrivet av majsan67 den 14 maj 21:31

För guds skull... kom ju på att jag bara MÅÅÅSTE tala om att ingen nånsin får sortera sina kryddor i bokstavsordning.


Varför... ?!? Jo, det är tecken på att man knarkar minsann... jooo... det är helt sant.

Jag sorterade mina kryddor, av en enda anledning, för att jag fick spel varje gång jag inte hitta det jag skulle ha i den jäävla röran, och sen kunde jag köpa sånt som fattades bara för att senare hitta 3 burkar av samma sort... nä fy bööövelen såna utbrott jag fått på sånt däringa skit...


Så då sorterade jag dom... och då.... blev jag änmäld till soc.. *muttrar* och jo det är faktiskt helt sant....

Anmälaren satt på fullt allvar o sa "ja, hon har ju sorterat sina kryddor, hur normaaaalt är nu de".... alltså, ja, då knarkar man...


ja... jo visst, concerta har jag ju, men knarkar vet jag ju inte om man kan kalla de...

Sen påstods de att jag städade huset på 1 timme, oxå bevis för missbruk... hmmm.. inte vet jag hur man bär sig åt för att städa ett helt hus på en timme så att det blir fint... men nåja...

och lite till...


men ville då bara säga de... sortera för guds skull inte kryddorna... ajajabaja...

Men jag är minsann jättestolt o glad för min kryddlåda... jag hittar ALLTID det jag ska ha med en endaste gång :) och har inte behövt få vulkanutbrott nånting alls....


nääää natti igen då... ja gonatt då från tonåringen oxå ;)


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen