De e nåt FEL på ungarna i huset...

Skrivet av majsan67 den 20 maj 21:33   



3-åringen har ju blitt helt jävla hopplös att få o sova det sista... hon far upp o ner som en fjäder efter läggningen.. o kan hålla på i ett par timmar. Hon har alltid somnat som en stock förut... jag fattar ingenting.


River ut sängkläder, kastar nappar, skriker så det skär i örona... osv osv... hon borde ju vara helt slut egentligen som hon lever om på dagarna.... kanske sover hon för länge.... ingen aning.

Jag får ju väcka dom på mornarna, väcker dom senast 8... men det kanske helt enkelt är försent??? (hukar mig nu för alla föräldrar vars barn gör morron kl 5....men jag kan inte hjälpa de)


Dom har ju alltid vaknat runt halv 7 förr, tills vi bytte rum till dom o inredde lite mysigt me stjärnhimmel o fina tyger.... men nu plötlsigt så är kvällarna helt katastrof... suuuuck

o nyss så kommer 13-åringen oxå... ja e töööörstiiii... jovisst... nu är han helt jädra död i morron, han skulle behöva minst 12 timmars sömn den ungen... suck suck suck... o Findus blir inget målat på i dag heller.... för 15-åringen ockuperade datorn för o göra läxor... *morrar*


nåja... det var den enda lösningen för o ha koll på att han verkligen gör dom... nu är jag helt dödsatrött... tänker minsann åka o fika me vänner hela dan i morron...  behöver göra ingenting efter 4 dar med alla ungar hemma...

och nån skiva blev de inte heller idag, åkte till lekplatsen i stället... får försöka inhandla detta i morron...

jovisst... natti nattii




Alla dunderkommentarer
michis har skrivit detta:

stressigt värre!!


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen