Delar med mig till alla

av ett mail jag fick så passande igår.

Underbart och kom så lägligt efter helgens bravader ;)

Håll till godo:


 Hej

Här får ni med många kramar 

 Tänk på detta.


Du kanske inte tror på det, men det är till 100 % sanning! Och får jag inte  tillbaka detta mail får jag ta den smällen

1. Åtminstone 2 personer i välden äskar Dig så mycket att de skulle dö för  Din skull.


2. Åtminstone 15 personer älskar Dig på något sätt.


 3. Den enda anledningen till att någon hatar Dig, är att de skulle vilja vara precis som Du.


4. Ett leende från Dig kan ge lycka till vem som helst, även om de inte  känner dej.


5. Varenda kväll tänker någon på Dig innan den somnar.


6. Du betyder allt för någon.


7. Om det inte vore för Dig, skulle någon inte leva nu.


 8. Du är speciell och unik.

9. Någon som Du inte ens vet existerar, älskar Dig.


 10. När Du gjort ditt livs största misstag, kommer det något gott ur detta  med.


 11. När Du tror att hela världen vänt ryggen åt


 12. När Du tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill, får Du  det inte heller. Men om Du tror på Dig sjäv, får du Exakt som Du ville, förr eller senare.


 13. Kom alltid ihåg komplimanger du fått, glöm alla otäcka gliringar.

14. Tala alltid om vad Du tycker om folk till dem. De mår mycket bättre, om de vet.


 15. Om Du har en underbar bästa vän, ta Dig tid att låta vännen
veta att  denne är underbar. Sänd detta brev till alla Du bryr dig
om, inklusive de som du bryr dig om  men inte känner så väl och inklusive
Den person som sände det till Dig. När Du gjort detta kan Du lysa upp en
persons dag och kanske, får dennes> perspektiv på livet att bli till det bättre! Det kan trots allt inte vara  fel?


Tillägnat alla vänner jag känner som tar mig för den jag är och älskar mig trots fel och brister ;)


(brukar aldrig läsa mail som vidarebefordras till mig likt ett sånt här, men något fick mig att ändå titta, det är jag glad för, det stärkte mig ytterligare) 


Alla dunderkommentarer
Alexandra Brislund har skrivit detta:

Det där mejlet fick jag också, visst blev man lite upppiggad! :D

2007-07-17 @ 16:06:22

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen