Asgänget ska ut o åka...

no more comments *fliiiin*


hrmm.. en öde ö.... typ... vedeldad tunna.... tja... en fyr man kan sitta i o kolla solnedgång... kan det bli så mycke bättre...

Nu har jag ränt runt o tryckt ner alldeles för mycke i väskan... (som alltid då) kanske får jag inte åka med i båten, för väskan väger för mycke... sååå typiskt mig... men denna gången är det inte kläder som tagit mest plats....  har ju maaassa annat kul o skratta åt ju.....

Sådär.... mer om det kommer efter resan ;)

Hit ska vi i alla fall åka
http://www.nidingen.se/default.html...... jag o gänget.... förmodligen kommer vi inte o behöva träna situps på ett par år, för vi skrattar nog oss till dom magmusklerna.... och även om vi skulle gråta hela resan så tänker jag att man får magmuskler av det oxå *haha*

Mycke snaski info... (om mig själv då natuuurligtvis, vad annars) kommer när vi landar hemma igen...

kramelikraaamen

Alla dunderkommentarer
nickan har skrivit detta:

Hmmmm *stirrar mycket argt* vadå "asgänget"
men du e dutti som redan packat, jag har inte alls kommit så långt..... blir nervös nu ju!

Anna M har skrivit detta:

Men vad jag funderade... asgänget. jag tänkte kadaver. Men det är förstås AS. Hoppas att ni får skitkul!!

2007-07-23 @ 23:49:49
http://tartmamman.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen