tomteyra...

blev så inspirerad av alla tomtehistorier... får väl bidra med några fina tomtar jag oxå...


Vilka hemlisar viskas här månne....


han e himla gooo denna skäggiga gubbe... men... pappaaaa.... nu räcker de väl ;)

   
3 små tomtem(n)issar fick jag fatt på.... 3:an är mammam(n)issan...
dom andra 2 har noga gömt sig för en välförtjänt tupplur... ;)



tomten va den bästa i världen... en ny sessaklänning hade han me sig ;)

och lillastumpan... ja hon bäddar ner Tommy, Annika och Pippi i sängen.... nytt pippihus blev en hit...

nu ska jag skaffa mig mer träningsvärk.... spela lite wii kanske ;)

jag har såååå ont... kanske borde man börja röra sig lite... hmmm

(nickan..... ja fick liksom kramp..... under väntan..... jag fick liksom tork själv ;)...... benen somna juu )

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Riktigt god fortsättning på er. Här har vi också överlevt till min förvåning. Kram på dig

2007-12-28 @ 19:27:35

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen