min nya laptop :)

Med ett batteri som räcker mer än 5 min kan man ju till o me ta den med sig på dass... mohahah... så nu vet ni de.

Känner mig riktigt duktig nu... har städat köket som såg ut som....ff----... eller nåt....
Kattungarna river ner tidningar som ligger i drivor i en hylla... o då ligger dom i skethögar över hela golvet...

tjejerna har tömt diverse pussel över hela köksgolvet...
över hela bordet har dom spridit tuschpennor, kritor, block... lera..... m.m.m.....

gode gud... men nuu så har jag åtminstone rensat bordet.... plockat upp tidningar, fast det gjorde min minsta tjej... duktiga hon....

diskbänken är rensad.... men pusslet... hmm.... det får vänta....

näpp... nu är jag fäärdig!!!! hahaha


Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

Ska jag komma o torka dej.....;))))

2007-12-27 @ 17:53:18

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen