mellandagsrea.....

stöööön... jag AAAAAVSKYYYYR att springa runt och knuffas med folk.... men pojkarna skulle absolut iväg o kolla teknikprylar... och jo, mamma älskar oxå... hihi

En sak förstår jag dock inte, varför utsätter man små barn för detta fruktansvärda med att springa runt i affärer med miljoner andra människor. Jösses va mycke ledsna, hysteriska små barn, som föräldrarna var "lätt" irriterade på. Men har dom verkligen bett om detta? Är det verkligen så viktigt att tjäna ett par hundralappar på rea och utsätta sig själv och barnen för detta?
Kanske har dom inget val säger gubben.... ingen barnvakt... nää det förstås, men ändå... måste verkligen hela familjen åka då?
Nä, mina småtjejer uppskattar inte såna aktiviteter, och det ska dom få slippa oxå... och jag med ;)

Jag fick ju som sagt en ny laptop..... det var något som inte stämde med den.... ljudet funka inte, fick inte igång den trådlöst i nätverket..... trög och seg som synden... hmmm... dessutom saknades skivor, manual osv....
En skiva fanns... och den satt i CD-läsarn....
En användare var dessutom skapad..... dom har för sjutton lurat på gubben en begagnad dator.... o jisses han blev inte dåligt förbannad....
Igår åkte vi in med den till Siba..... jaha, funkar inte ljudet... nä men det behöver inte betyda att den inte är ny... nä... just de..
När jag frågade hur det kommer sig att en användare är skapad, en but09 blev han hemskt stressad..... det var ett skyltex jag hade fått, och inte hade dom upplyst om det heller.....  förbannat dåligt, och fullpris fick han betala...

Nä fy för sånt, men nu har jag en ny, massa skivor var med, manualer i mängder... och nätverket funkar, ljudet likaså.... kanon kanon....

Jag glömde bort att klockan går även på nätterna... hmm..... 03.20 upplyste min son mig om att jag inte fick va dödstrött när vi skulle ut och shoppa idag..... GAAAAAAAAH......

Det var himla kul med Wii..... sååå otroligt roligt... men idag har jag jädra ont i hela högerarmen... jag kunde knappt flytta växelspaken när jag körde bil idag.... tro sjutton de, tennis har vi spelat i massor, golf oxå... o man tar ju i så man spricker och slår i luften... inte konstigt det gör ont då.... ;)

Nu väntar jag på att tjejerna ska dumpas i säng så jag kan fortsätta slå o banka i luften ;)

Skönt o va hemma är det..... glömde ge yngste sonen mediciner idag, och det var iiiiinte kul i affärerna.... fyy för sjutton.... han försvann säkert ett 10-tal gånger.... helt hopplös. Så gör han inte annars, näää men nu bara går han när han får nys på nåt.... och ingen mobil hade han me sig heller... suuuuck...
STore sonen fick ge honom hans så jag kunde jaga rätt på honom.... va händer då.... den store är plötsligt PUTS VÄCK...... gaaaaaah..... då glömde jag förstås att han hade gett lillebror mobilen... och jag ringer..... det tutar en halvmeter bakom mig..... MAMMAAAAAA det ringer på brorsans mobil....

Snacka om att vi är helt dinga hela högen emellanåt *asg*


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Wiii!! Problemet är att dygnet bara har 24 timmar.
Just nu sitter "gubben" och spelar något skjuta spel.
Men jag och Zacharias boxas..jäklar vilken träningsvärk.
Jag måste spela mer.

Jag trängdes också på mellandagsrean. Tog med mig Elias (bara) och han var helt fantastisk.
Inga bokstavssymptom där inte.
God fortsättning!


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen