guten morgen.... ;)

sitter i soffan nu..... med min nya laptop.... oooiiiii..... mer teknik åt mamman ;)
Fast jag kan ju erkänna att jag inte blev jättelycklig när jag öppnade paketet..... mest arg... hur faaasen räckte pengarna till detta?!?!? Jag blev ju livrädd för att vi inte ska kunna lösa våra räkenskaper bara för de.... men men.... det var lugnt tydligen så då får jag väl lita på detta....

Min stora duktiga tjej, snart 4 år, packade duktigt in alla sina nappar.... och lämnade glatt över dom till tomten. Jag är sååå stolt över henne, jätteduktig är hon. Hon somnade utan gnäll..... i o f var kl halv 11 innan dom kom i säng så hon var väl dödstrött stumpan... men ändå. Hon fick ligga och bita i pippis häst, lilla gubben som hon fick i julklapp ;)
Nåt substitut måste man ju ha

Lilla minstingen är dödstrött idag, hon fixar inte såna sena kvällar, hon brukar ju somna vid 7 vanligtvis...  Hon bara älskar sitt pippihus som hon fick av grannen.....
Vi var tvungna att själva köpa ett likadant till stortjejen, det tog vi fram efter grannen gått ;)
Det var tur kan jag säga... pust, hade inte blitt kul annars....

Min 13-åring fick ett tangentbord anpassat för onlinespel..... och jag blev såååå arg när han öppnade. Jag hade frågat i affären om det var det allra senaste nyutkomna tangentbordet... jojomen... det kom för 3 veckor sen.... yeah right.....
Inte alls... och dessutom..... var det inte svenskt!!!!!.... Inga å, ä, ö..... hur kan man sälja sånt i affären i Sverige, om man inte speciellt efterfrågar ett sånt tangentbord???
Han kunde ju inte förstå, det fattas ju knappar ju.... hur ska han nu kunna skriva??
Jag har god lust att åka till Varberg genast... för jag köpte det där, när jag ändå hittade de..... är annars svårt att få tag på.....
Sonen skulle följa med sa han.... Jaaaa... det var en bra id´e tyckte mamma..... så kan du ställa dig där och vråla.... och så kan dom förklara för dig som har autism och som skrek i 5 timmar på julafton hur du ska kunna skriva med detta....
Ungen gapskratta..... tyckte han va jättekul *asg*

Knasig humor har vi ju.... minst sagt ;)

Jag tycker synd om familjen här idag...... jag har fått en laptop.... det finns en stor magnetplatta i botten på den... och den har på nåt sätt sugts fast i mitt knä...... o inte kan jag får bort den.... inte kan jag resa mig heller..... hahaha....

GOD JUL-DAG.... ni alla därute....

Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

Ja men det var väl en julklapp. Nu kan du ju vara både social och datornörd på samma gång.....;-))

Ewa S har skrivit detta:

Asg. vad gött att ha en laptop. Kram

2007-12-25 @ 22:30:47
http://skewaewa.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen