kollar andra datorn...

Här verkar det funka kanon att skriva. Nu kom ju alla knappval fram.... fasen orkar inte me dataproblem oxå...

Nåja nu ligger dom minsta och jag ska strax se om jag kan få min lille envise 11-åring att göra läxan. Sen ska man dras med 14-åring ytterligare 2 timmar. Fattar inte hur jag ska orka till dess.... kl 21 är jag mer död än levande. Tragiskt...... eller.???


nattsi nattsi

Alla dunderkommentarer
johannapannan har skrivit detta:

tragiskt? njä. det skulle jag nog inte säga. Har en kompis som städar och tvättar när barnen lagt sig och som är i säng vid 01 typ. Själv däckar jag vid halv tio...


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen