Error....

Jag får nått error-meddelande varje gång jag ska skriva nåt här ..... så alla nya stycken jag gör försvinner sedan så all text går i ett... går ju inte att läsa... kanske error i huvet hmmm Bra dag idag, varit hos frissan i över 2 timmar o krullat håret. 1100 spänn fattigare. Vi skrattar varenda gång jag o frissan, krulla först o sen blås ut de så jag ser ut som vanligt hahaha... nåja, vill ju faktiskt bara ha lite fall ju. Fått gjort mängder av saker idag, satte äggklockan på 5 min för varje uppgift. Inte klokt vad mycket man hinner på 5 min egentligen, och dessutom blir man mycket effektivare för man vet att tiden snart är slut. Ska köra det ett tag... för hrrmmmm *harklar mig" har ju inte varit så duktig på att följa det fantastiska schemat det sista. Har ju varit så in i norden trött.... skyller på stressen. Nu smet min ohängda 2-åring in i datarummet, tror jag blir tooookig. femtielva fönster hade hon lyckats öppna förut... gryyymt måste kila

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen