Vad är hänsyn???

Alltså är det ett jätteproblem att kunna va liiiite tystare på morgonen?!?!?
Att springa ut och in ur sovrummet för att än hämta kalsonger, än hämta strumpor... och allt medan strålkastare från vardagsrummet lyser upp hela rummet... och ja vad händer då.... joooo minsta lilla dockan vaknar väl förstås.... men va fanken... slammer slammer slammer från köket... och ja... vad händer stora tjejan vaknar väl oxå.....
Men herreguuuuud..... jaaaa jag blir skiiitsur... jaaaa jag har ett jävla morgonhumör..... och varför blir då jag så sur, jooo enkelt för att jag inte fick sova mer..... egoistisk... JAG..n'äääääää inte då....

Nåja.... nu har nästan hela förmiddan gått och jag har shinat min sink..... duschat, gjort i ordning håret (som för övrigt har suttit i knut i några månader nu) målat mig....wooooow (cross i taket) men oooj vad gott det gjorde för humöret.... samtidigt tvättade jag rent handfatet, spegeln, sorterade lite tvätt.
Och nu har jag ätit frukost.... .woooow, fått i mig lite kaffe... och nu gnäller barnen så då får jag nog ägna lite tid åt dom en stund....

På återseende.. ;)

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen