Med nya schemat....

ständigt så finns det där i mina tankar... ja jag tror det är där mest hela tiden.
Igår kväll fick alla till uppgift att plocka upp på golven på varsitt ställe.. efter tornadon då.....
Alla gjorde det utan att knorra... helt fantastiskt

Idag på morron så börjar tornadon i badrummet med att riva ut blöjor ur paketet, tog hela famnen full och bar ut o la på köksgolvet.. ligger dom bättre där kanske?? tydligen.... sen ska ALLA grejer som grabbarna plockat upp o lagt i lekhagen ut på golvet... självklart så måste det spridas med vinden över hela huset....
Sen tömmer vi lådan i köket upp o ner... för saker ska ligga på golvet... ingen annanstans....
Och rummet som hon fick städa så fint i går... varför ska böckerna stå fint på hyllan när dom kan ligga över hela golvet??? Det förstår inte jag heller ;)

Vidare grabbar tornadon tag i en penna och målar fina mönster på väggen.... och aaaarrrgggghh hur många gånger har vi då gått igenom detta??.. Sen toppar vi med att TEJPA in lillasyster och hennes stol...
PAPPA när kommer du hem idag... du har möjligtvis inte möjlighet att titta hem lite tidigare...??!?!?

Kl är 9.40 och jag är redan utslagen....

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen