Hur griniga barn får man ha?!?!?

Öppna förskolan hela förmiddan, helt underbart.... med 2-åringar + kompisar. Vad dom SLÅSS och bråkar, jag blir tokig. Tindra har två killkompisar som vi träffar regelbundet, den ena killen har hon älskat från start, kärleken är besvarad ;)
Dom är underbara, pussas o kramas och håller varann i handen. Men dom känner varandra allt för väl nu, och självklart så är det ju bråk i alla äktenskap så och i deras... jiiiisses vilket liv det blir emellanåt. Fast härligt är det med  barn som har humör...

Sovstund blev det idag oxå, men inte var det bra, för hela eftermiddan har kantats av gnäll gnälll gnäll, bägge  två faktiskt. Himla roligt nästan jämt... och ordet INTE är ett ständigt återkommande ord här, i varenda mening faktiskt... nu ska vi byta blöja Tindra.... INTE.... nu ska vi ta på oss Tindra.... INTE.... osv till ungefär precis allting. Skitkul ;)

Schemat som jag gjort verkar vara en befrielse för alla. Det blir plötsligt saker gjorda här, UTAN GNÄLL.... skulle ju gjort för länge sen ju.... nåja bättre sent än aldrig. Nu har alla fått i uppgift att plocka upp saker på golvet i någon del av huset varje kväll... efter en tornado som dragit fram i huset... tornadon har farit runt här i två år nu.... hmmm.. behöver jag säga mer *s*

Skönt nu kan jag gå upp i morgon utan o slå ihjäl mig.... (behöver kanske inte tala om hur det sett ut i vårt hus innan detta) huuuuuga

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen