FRID åt mamman...

Hur många dagar i veckan har man ett sånt flyt att bägge dom små ligger samtidigt för att sova lunch...??? 2 kanske. Idag är en sån uuunderbar dag. Och när barna sover gör jag INGENTING, då passar jag på att göra nåt som jag har lust med.. som att sitta vid datorn tex....

En mycket trött liten 7.5 månaders som ännu inte kommit in i nya rutiner med att sova en gång om dan, lagomt grinigt har det varit.
Tog ner bägge barnen i källarn en stund för att hinna hänga upp två maskiner och lägga i en ny, allt medan man fick sjunga all jordens barnvisor för lillan som var på sitt allra sämsta humör....
Upp o äta lunch, nääästan somna vid maten (stackars liten en sån hemsk mamma hon har) hmmm... sov innan jag la ner henne, och så stora tjejan med, när sjutton infann sig den dagen senast då hon var trött kl 12?? Var minst ett halvår sen....

Det här var ju ett väldans bra sätt att skriva ner vad man pysslar med på dagarna, då kan man ju se hur mycket (el lite) man har gjort. Och då krävs det ju förstås att man gör nåt annars finns det ju inget att skriva om *s*
Undra hur många gånger jag har shinat min sink idag*asg* Det blir ju en del då kranen rinner i diskhoa mest hela tiden....
Nu ska jag in på aff och se om det finns några världsnyheter....


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen