Gräver mig upp från pappershögen....

Kikar in en snabbis bland alla papper, mail och bilagor.

Nu har jag suttit ett par timmar, och har ÄNTLIGEN fått börja skriva på mitt svar till skolinspektionen.

uppe i 8 sidor, och 15 bilagor... och jag kan väl säga som så... jag är INTE färdig *puust*

Det roligaste är nog ändå när man in i mellan hittar uppgifter som strider mot varandra... ja, och då menar jag förstås när en o samma person har skrivit olika saker på olika ställen ;) ;)

Då tjoar jag högt här i mitt lilla rum som jag stängt in mig i. Det är rätt korkat att tjoa sådär, för plötsligt kommer folk farande o undrar hur det står still... och jag VILL INTE BLI AVBRUTEN!!!


Men nu ska jag ge mig för idag, har ju tills på tisdag också på mig. Det lär bli billigare att åka in och lämna papprena i göteborg än att betala porto ;)
Dessutom vill jag inte riskera att dom kommer bort på posten heller.
Fast jag sitter noga och lägger in alla bilagor jag skickar med i en mapp, och märker dom med nummer och namn, så jag har allt noga sparat ;)

Bjuder på en sommarbild där jag ÄNTLIGEN fick ut sonen att bada. Jisses vad han kom igång sen, han har bott i poolen. Även i havet lyckades jag få med honom, ut till en flotte som vi sen va strandsatta på i en timme, i väntan på att en stege skulle sättas dit ;)

gonatti
Kul o bada ;)

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Först får jag inte i honom, sen får jag inte upp honom! Aldrig att det skulle finnas något lagom i hans värld;D

Lycka till med alla papper.

2009-07-02 @ 09:31:41
jayne har skrivit detta:

Önskar dej STORT lycka till med din anmälan.....!!!!!

Att vara envis är aldrig FEL!!!!!!!

Grattis till att du fick i sonen i vattnet.... jag gissar att mina söne rhar reagerat på samma sätt, men jag orkar inte tvinga i dem denna sommar...

Kram

Ella har skrivit detta:

Ville mest skicka ett lycka till!



Kram Ella

2009-07-04 @ 23:08:09
http://[email protected] är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen