Bygger hus

Jo, jag bygger o bygger o målar. Har fått en väldig fart.

Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder förrän senare.

Den vänlige arge snickarn från kanal 5 dök ju upp till slut, och vi blev lite upp o nervända ;)

Jag kan inte delge några bilder förrän programmet har sänts vilket blir till våren. Lite frustrerande, då jag älskar att lägga upp bilder. Men så är det.

Vi har det underbart och har fått ett helt annat lugn. Nja jag har ju fått dåndamp och far fram o renoverar.

Han kommer ju tebax snart och snokar, bäst att göra nåt då ;)


Alla dunderkommentarer
Gunnel har skrivit detta:

Hej Majsan!

Det är natt och jag hittar din sida i vanlig ordning via Henriks. Fattar du att jag saknar dig och ditt skratt och goda humör? Snart är det träff den 29:e 18 - 20. Du kommer väl?

Lycka till med allt.

Kram

Maddis har skrivit detta:

Kikar in och hoppas det går bra med byggandet :)

2012-04-04 @ 12:35:56
http://missism.blogg.se/ är min hemadress
Tant Rasch har skrivit detta:

Hej Majsan, hoppas att allt går bra med byggandet. Själv har jag fortsatt bygga på bloggen istället för på facebook - och är givetvis i full färd med en massa projekt ;-)

2012-04-15 @ 15:04:17
http://lenerasch.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen