Testar nya appen ;)

Men NU kanske det äntligen kan gå smidigt att blogga här.

Jag har varit utan fungerande dator i snart ett år, vilket gjort det krångligt att blogga.

Ni vet allt måste ju gå enkelt ;)
Nu har blogg.se äntligen fått till en app, som jag nu provar på min iPad

Bjuder på en skojig bild oxå.
Här händer saker HELA tiden ;)


Alla dunderkommentarer
Jessica har skrivit detta:

Hejsan =) hitta hit genom bloggtopp =). Hit kommer jag flera ggr... jag tycker om att läsa andras dagar.

hoppas du får en bra dag. kram

jayne har skrivit detta:

HEJ

KUL att ha dig tillbaka!!!

Jag har "lösen" på min blogg.

jag

du

2011-10-21 @ 23:31:39
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen