Samma rubrik.... tänk va tiden går... ändå

Sist jag skrev, hade jag inget varmvatten.....
Men det skullle väl lösa sig.

Gjorde det de då?

Ja, faktiskt. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur länge vi haft varmvatten... ett par veckor kanske??!?!

För det känns som vi alltid haft varmvatten o aldrig varit utan. O innan dess, när vi inte hade varmvatten kändes det som vi alltid varit utan?!?!?

Jag vänjer mig helt enkelt med det som är, just för stunden liksom.

Eehh....

Och, bye the way.... så är jag just nu helt utpumpad och dränerad på energi. (ovanligt?!?!?!) ja..

Håller på att hämta mig från ett MEGA-UTBROTT på mina äldsta söner.

Det finns inga diagnoser i världen som försvarar att man inte tar något som helst ansvar. Det gör faktiskt inte de...

Det är med stor sorg, och många tårar med det, inser, att jag borde ställt större krav tidigare.

Jag orkar fan inte mer.....

Alla dunderkommentarer
Anonym har skrivit detta:

Öh nu ger jag dig en rejäl smäll i bakhövet Majsan!!



Du hade tills för sisådär ett år sen en situation där du var tvungen att kompensera mest hela tiden!! Då var de typ femton och sjutton. Du kunde faktiskt inte vara dig själv på många år där. HUR hade du tänkt att det skulle rätta till sig i tänket för både de och dig själv på den korta tiden när du för jämviktens skull var tvungen och vara på det andra sättet i många år?!?! SJÄLVKLART kommer du bli asförbannad många många gånger innan ni hamnar i en annan jämvikt ni tre??



JISCH vem är det nu som har kort tålamod?? Just nu är det INTE jag i alla fall:-P

2011-02-12 @ 10:31:20
wondergirl har skrivit detta:

Vad har hänt?


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen