asså shiiiiiiit....

de sa min äldste son igår kväll när vi skulle lyfta VÄRLDENS STÖRSTA bordsskiva. Jo världens största bordsskiva finns, för den har jag tillverkat själv, och den väger BLY!!!!

Asså shiiiiit.... direkt hämtat från cirkus möller... o när den kommentaren kom, preciiis när jag står och tar i för all kraft .... så ... dog jag....

jag slutade aldrig skratta... har knappt slutat än.
Hans uppsyn, hans min, hela hans kroppsspråk, så klockrent och träffsäkert.

asså shiiiit va tung den e!

ja okej... long time no seen.

Jag tror jag har lite panik faktiskt. HUR ska jag hinna tömma! HUr ska det gå till???

Nu har vi sovit i nya huset i 2 nätter. Och vi fryser nog ihjäl snart. 13 gr var det i lördags. Med hjälp av värmefläkt har vi fått upp tempen till 19 gr. Men så fort vi slår av den, så är tempen snabbt nere i 15...
Jag slår gärna av värmefläkten.... det kostar liksom pengar faktiskt asså shiiit

Ville att elektrikern skulle prioritera värmen... o jaaa, det kan han väl men det är ju rätt så behaglig temp inne ändå. JA mitt på dan när solen har varit uppe en kvart eller två, så är det nästintill för varmt här... men SEN då???

Det är kallt...

God night... kisses from
cold mother with blue toes

Alla dunderkommentarer
Pauline Wågström har skrivit detta:

Hej! Köp gärna min självbiografi "Om ett ett missfoster" på litenupplaga.se :) http://litenupplaga.se/686 Jag lider av autism och selektiv mutism.

// Polly

2010-11-27 @ 20:21:39
http://aboutpolly.devote.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen