Trodde inte det kunde bli jävligare...

Jag börjar på allvar tro att det finns onda krafter i detta huset.

VAD ÄR DET FRÅGAN OM!!!!!!?????

Gick ner i garaget idag. Springer väl inte direkt ihjäl mig dit ner, så det blir inte så ofta.

När jag kommer in, hör jag .... vatten....

men va ffff....nnn

Längst in i garaget, i början på krypgrunden står varmvattenberedaren.
Japp..... Tror inte det finns nåt hål det inte kom vatten ur.

Där stod den och spruta vatten från precis varenda vrå.

Så JÄVLA BRA DÅ!!!!
Lyckades till slut lura ut hur jag skulle få stopp på den utan att behöva stänga av vattnet helt.

Nu har vi inget varmvatten.

Försäkringsbolaget börjar väl snart undra va fan jag håller på med.

Visst har jag köpt ett äldre hus med mycket att göra. Men såna här saker var jag inte riktigt beredd på.
Jag är inte direkt ekonomiskt rustad för att klara såna här smällar.

Undra om försäkringsbolaget lånar ut varmvattenberedare så länge....

Börjar bli jävligt less på allt som bara går sönder och jävlas. Får ju inte tid och kraft att göra iordning huset.

Nån som har en varmvattenberedare som bara står och skräpar??

Alla dunderkommentarer
Jenny har skrivit detta:

Låter inte alls kul :-( Jag hitta hit från min mammas blogg du har kommenterat hennes blogg tidigare http://cyberspunken.blogg.se



Hoppas allt löser sig på nåt sätt :-D

2011-01-09 @ 22:19:32
http://jennyygutemyr.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen