VÄNTA!!! Jag ska bara....

Det har jag skrivit på ett stoort papper och hängt upp på väggen i köket.

Det står: Visdomsord.
VÄNTA!!! Jag ska bara.....
Och så lite fina stjärnor och en gladgubbe ;)

Det där är standardsvaret från ALLA i detta huset, så då kunde jag lika bra skylta med det oxå ;)

När min 7-åring fått veta vad det stod, så frågade hon undrande "men varför är det en glad gubbe där då?"
Haha, ja DET kan man ju fråga sig då mamman i huset inte alls gillar det där svaret. Men det går ju att göra allting lite roligare faktiskt, nu blir jag inte lika frustrerad när jag får det svaret.

Ler varje gång jag ser min fina skylt med våra visdomsord ;)

Sitter här och funderar på om jag borde ge mig på nånting i huset. Har ju faktiskt fyllt en tvättmaskin, en diskmaskin och farit runt lite med dammsugarn. Det borde väl nästan räcka??

Dessutom ska sonen iväg senare och ska köras så jag hinner nog inte påbörja nåt. *funderar*
I morgon och på Tisdag är det dessutom kurs med alla goa attitydambassadörer. Så egentligen bör jag ju vila idag så jag orkar detta.
Och dessutom hinner jag ju inte färdigt om jag startar igång nåt. Och på Onsdag är jag nog säkert så trött och måste vila.....hmmmm

Jag ska nog fundera lite till..... jag ska bara ;)

Alla dunderkommentarer
majsan67 har skrivit detta:

Hoppade in o raderade en spam-kommentar....

Jag ÄR inte intresserad av mode o smink, för det värmer inte i kylan.

Anonym har skrivit detta:

Hejsan hoppsan!



Såg att du inte var intresserad av spam, men jag tänkte tipsa dig om en tävling som på går i Särö, vi alla kan vara i behov av en bit mat ;)



http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=148383155226619

2011-03-13 @ 17:08:17

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen