Tänk va tiden går ändå....

Ja, vet ni. Vad som än händer, vilka plågor, olyckor, katastrofer vi än drabbas av, så fortsätter klockan av någon anledning att ticka... o ticka.... och dag blir till natt, osv....

Om en vecka eller två, eller om kanske något halvår så har dagens händelser mer eller mindre bleknat. (ja åtminstone i min värld)

Jag tänker att om kanske inom en vecka så står det en ny varmvattenberedare i mitt hus. Hur det ska gå till har jag ingen som helst aning om, för pengar till det har jag inte. Men som sagt, varmvatten måste vi ju ha, och det får jag väl lösa... på nåt sätt. Får sova på det.

Jag vill nog mest säga, att hur jävligt livet än må vara, så finns det en annan dag, en morgondag. Det kan väl ändå bara bli bättre, i alla fall så småningom.

Men just nu.... life sucks...

Får väl bada barnen i handfatet med uppvärmt vatten från vattenkokaren ;)


Alla dunderkommentarer
malix har skrivit detta:

efter regn kommer solsken och alla sätt är bra utan de dåliga och vattenkokare jo det funkar tills det finns beredare.

Jayne har skrivit detta:

Usch usch..... säger jag och fattar inte VAD som händer...

Jag håller tummen för att solskenet ÄR på väg til dig... med hast!!!

2011-01-06 @ 14:55:37
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
carola har skrivit detta:

hittat då jag sökt på adhd.

En 4 barn mamma som nyss fått diagnosern bipolär 1 och adhd.

Har inta tagit till mig adhd än, söker likasinnade som kan leda mig rätt på vägen:)

Hit kommer jag igen

2011-02-04 @ 11:28:48
http://mammacarola.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen