Kan nån skänka lite tid???

Det var ju allt meningen att jag skulle blogga lite mer nu när det äntligen kom en fungerande app.

Men jag har som vanligt tokmycket omkring mig. Fast nu mer än vanligt, men det är roliga och spännande grejer som händer, samtidigt som det tar tid och kraft.

Snart ska här renoveras (mer om de lite längre fram) Därför har jag stora projekt med att rensa ut och röja bland all "skit" man har. Passar på o slänga så mycke som möjligt.

För att orka med livets rasande tempo tränar jag stenhård militärträning 3 dgr i veckan.
Det får huvet att stängas av i åtminstone 1 timme :-D

Nu har jag dock pajat höften igen, förmodligen för att jag burit för tungt och fel, så nu klarar jag inte tempot i träningen. Skit!!! Så fort jag får råd måste jag gå o fixa till de som hamnat snett.

Jag döööör om jag inte får träna.

Nähäpp, nu ska jag bära ut lite skräp till bilen för bortforsling. Femte lasset jag kör iväg nu ;)


Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

Ah....den klockan skulle man ju haft!!!!

Kram

Johan har skrivit detta:

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2011-12-07 @ 16:34:06
Gunnel har skrivit detta:

Hej Majsan!

Mitt inlägg försvann för det var en punkt fel i adressen mitt i natta.

2012-02-17 @ 03:30:23
http://www.gunnelsplats.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen