Vilken lång jäävla dag...

Tar denna dan ALDRIG slut?????

Det e inge kul alls idag. Sabla rastlös, tråkigt, deppigt.... blääääää....

Har ingen lust me nåt, har inte gjort nåt vettigt alls heller. Totaly focus on the computer...

Ja, alla sätt är väl bra utan dom sämre. Funkar det att hyperfokusera på datorn, så är det så det får bli, inte mer med det.

Det blir snart bättre Majsan, det blir snart bättre....

Imorgon är en annan dag, då tar vi nya tag minsann. Nu har jag fått gubben att räkna hur mycket pengar vi sparar om ingen av oss röker ;) så bra då. Så nu ska han oxå sluta efter dom sista han har kvar. Han är inte lika tufft som jag som droppade ett halvt paket. Man MÅSTE ju faktiskt inte röka upp alla när man väl bestämt sig ;)

Men alla gör på sitt sätt, jag hoppas verkligen han fixar detta nu. Vad som gjort honom rädd för att sluta, var för att han gick upp 20 kilo sist han la av. Det spelar ingen roll vad jag än säger om att han nog måste ha ätit bra mycket skit för att gå upp så många kilo på ett år.. haha.... nädå, det var för att han sluta röka minsann.
Jodu, vi får väl se, får väl sparka med honom på promenad då, så han får ränna av sig lite ;)

Usvh va trist det är idag..... har inte ens fantasi att skriva, tror jag skiter i det nu.
natti natti

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Ajamen.... JAg har också haft värsta trista dagen... Är det någon fredagssjuka????

Vill mest bara sova.

Noll-koll-Carlsson har skrivit detta:

Hårt ansatt av fredagssjukan.. :-(

Motivation sökes. Ev bytes mot en gräsklippare modell äldre.

2008-09-12 @ 22:00:31
http://noll-koll-carlsson.blogspot.com/ är min hemadress
jayne har skrivit detta:

hej svejs.

Ligger du i sängen..aha...vippar på tårna då eller???

;)

Ha en god natts sömn nu..morgon dagen blir säkert bättre...

Kram, nu ska jag gå o lägga mej..kanske det komemr krypa i fötter och ben...vem vet

2008-09-13 @ 00:32:13
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Hans H har skrivit detta:

Vi har ju tema om ADHD på nyfikenvital.org sedan ett par månader. Det vore kul om du tittade förbi och berättade vad du ser kan bli bättre. Vi kommer lägga en hel del tid på att ta upp förbättringar som påpekas innan temat är slut.



Jag gjorde en tråd runt temat på ADHDforum:

adhdforum.se/forum/viewtopic.php?t=263

Tyck gärna där eller e-posta!



Stort lycka till med din blogg!



2008-09-13 @ 06:03:23
Ann har skrivit detta:

God morgon! hittade hit via A...

Ser ni också försöker sluta röka?

Mannen har lyckats ganska bra han men det är smre med mej.Jag ska ta nya tag!

Man sparar ju faktikst en del pengar...samt att det är bra för hälsan att sluta! Man får tänka så! Men det är tufft tycker ajg!

Ha en underbar dag!

2008-09-13 @ 06:39:08
http://lillanslilla.blogg.se/ är min hemadress
Ulla har skrivit detta:

Vissa dagar är sämre än andra, fast du verkar ändå försöka se saker och ting ur en positiv synvinkel. Tänk om man alltid gick och hade det roligt, inspirerat och glatt hur skulle man då veta att man hade det roligt. Variationen behövs, tycker jag.

2008-09-13 @ 17:14:42
http://ulla67.blogg.se/ är min hemadress
Vicke har skrivit detta:

hoppas att din helg blir fin i alla fall

Soffie har skrivit detta:

hoppas du känner dej piggare nu och att din lördag har varit bra.

Skickar dej en jättego kram,kände du den va varm den va:O)

2008-09-13 @ 19:40:54
http://soffie69.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen