utan blogg? - damptantsutmanar

ja, precis innan jag fick kommentaren så hade jag siktet inställt på utan blogg-utmanare ;)

Självklart ska man väl inte behöva känna sig utanför heller...

Så, ni därute som inte har någon blogg men ändå vill vara med på utmaningen, skriv en kommentar med din mail så svarar jag och du kan skicka din bild med din utmaning så lägger jag in det här oxå ;) Bra va!!

Ni som har min mail kan ju naturligtvis maila direkt...

Jag är snäll mot alla procenten, alla är viktiga minsann ;)

så kom igen alla utan blogg, ni får va med oxå... ;)

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

:-D. Det visste jag. Annars kunde jag öppnat en blogg om mina väninnor damptanterna kanske:-D. En hejdundrande blogg skriven ur ett "nästan där kanske" perspektiv. Jag var nere i källaren men den var städad. Det finns en vrå här men den har jag inget ansvar för så den kan jag inte lägga ut. Men den slår det mesta.

2008-09-22 @ 18:02:06

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen