jag kan inte soooova!!!!

tadam tadam tadam ;) *vissel vissel*

jahapp, inte vet jag någon råd. I eftermiddags försvann all energi som nånsin funnits och jag var tvungen att lägga mig ner lite. Inte för att jag kunde sova, inte då, hade alldeles för mycke projekt på gång iskallen för de.
Ja, och då borde jag ju sova för länge sen, men nähä.... det va ett jädra långt torktumleprogram huvet satte igång idag.
Jag har faktiskt hört att torktumlare kan brinna upp om dom körs för länge.... ja, tycker allt att det börjar lukta här lite

Ryker det inte lite mysko ur ena örat oxå ???

Min katt är då glad att här inte sovs, för då kan han springa runt på magen o trampa vatten, men han är ju i väääägen för skärmen ...

Vågar int spela nåt meningslöst dataspel heller, för risken är överhängande att jag bara måste spela en gång till, en gång till, måste klara, måste slå rekord, och plötsligt är jag ännu vaknare än jag nånsin varit.

nä, inget o göra, bara inse fakta, så här är det ibland, självacceptans... jag kan inte soooova.. nepp...
Och alla dom däringa sömntabletter o insomningstabletter man så fint fått veta är såå bra när huvet int får lugn och ro, ja dom ligger o ruttnar i skåpet. Hade nog vart bra om dom bara hjälpte på natten, men dom hjälper lika bra hela nästa dag oxå. Vem orkar gå omkring med mossa i huvet en hel dag... nä, då ligger jag hellre vaken. Jag vilar ju i alle fall.... tror jag

Kul det ska bli i morron då vi har möte med arbetsterapeuten och boendestödet... *gäääääsp* kommer väl inte o höra nåt alls vad som sägs där..

nåja.... nu får jag väl lägga patiens då
sov gott ni alla som kan

Alla dunderkommentarer
Mikaela har skrivit detta:

guuuuuuuuuuuud va jag känner igen mig!!!

Mikaela har skrivit detta:

haha ja men man får lägga sig ner och försöka vila kroppen och blunda lite. Men snurrar det för mycket i skallen så finns ju risken för illamående och det kan liksom göra kvällen ännu jobbigare. Läsa andras bloggar var något jag fick sysselsätta mig med de närmaste timmarna tror jag. Inte fel alls, men det skulle vara skönt att sova lite iallafall. =)

2008-09-22 @ 02:18:46
http://lyxmus.blogg.se/ är min hemadress
dampmamma har skrivit detta:



SOVA??? På en söndag,det går väl inte?!? När man har man har en massa barn och vet att veckan kommer va full av föräldramöte,gympapåsar (alla olika dagar), läkarbesök, tandläkare, utflykter, idrottsdagar osv. Ovisst fan, mina egna möten som krockar med ungarnas... bäst att gå upp och skriva upp det så jag inte glömmer..... fan e klockan redan halv tre, kanske bäst att ta en sömntablett iaf... hjälpte inte...varör pratar ungar i sömnen? o måste de göra det så HÖGT?! halv fyra, snaark, halv sex KLOCKAN ringer, hjälp. Så var iaf min natt...

O idag e min hjärna som en torktumlare med potatismos i... e det inte kväll snart?

zzzzz

2008-09-22 @ 13:30:03

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen