Lotta på bråkmakargatan...

det är min yngsta.... den är skriven för och om henne, helt garanterat...

Precis som Lotta, stampar hon i golvet och grymtar när något inte passar.... gapar dumma mamma...
och ja... mamma är DUM, som inte vill bära 25 målarböcker till soffan mitt i alla andra morgonbestyr...

Kan ni fatta hur jag kan va så jädra elak???


Det bästa är när ungen ställer sig och tar i från tårna och skriker rakt ut...
Må hända har hon faktiskt tittat för mycke på Lotta....hmm

Får nog införa Lotta-förbud ett tag ;)

image235

Nu ser hela vardagsrummet ut som en krigszon.... hur kan två små spratteldockor hinna stöka ner så förbannat på absolut ingen tid alls.... suuuck....
Får nog hitta mig en hel del att göra någon annanstans än hemma ;)

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen