Jag sover för mycket....

För ett tag sedan skrev jag att jag sover för lite... jag va sååå trött..

Nu är jag lika trött.... men nu tror jag det beror på att jag sover för mycke helt enkelt...

Jo faktiskt.... jag somnar som en klubbad säl vid 9 halv 10 varenda kväll... kan somna mitt i en msn-konversation... högst pinsamt...*harkel*

Det är liksom allt eller inget, svart eller vitt, i allt jag gör.... varför hitta ett mellanläge??
Då blir det ju liksom mer lägen att hålla reda på.. haha....

Hur hittar man perfekt antal sömntimmar???

Som det är nu så vaknar jag ju vid halv 6, för att jag somnar så tidigt... o då är jag ju logiskt helt över vid 9 igen...
O då missar jag ju allt som händer på nätet för det är ju på kvällen som alla är igång... hmmm..... hjärnklåda...

image239

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Samma läge här. Däckar med grabben och vaknar vid sju på morgonen. Inte kul när man är ledig.

2008-03-21 @ 08:14:27
A har skrivit detta:

Japp.... Du vann morgonracet ;)
Jag har varit sån innan, men nu helt plötsligt sover jag länge på morgnarna =O Tyvärr är det oftast så för mig att jag är uppe länge på kvällen och stiger upp jättetidigt.....
Hoppas nu du får en fin dag =)
Kramen...

Cyberspunken har skrivit detta:

Halloj :) jag känner helt klart igen det där sömnsystemet... vissa perioder är jag vaken till långt in på natten och uppe och studsar före alla andra.. sen kommer den stora tröttheten, hmm undrar varför det ska vara så svårt att få ordning på det?
Tack för kommentaren hos mig... visst är det drygt att kämpa konstant, för något som är en rättighet, tror att det gör mig knastrött ibland... ska läsa
mer på din sida nu... tjingeling vi hörs igen!

2008-03-21 @ 09:43:46
http://cyberspunken.blogg.se är min hemadress
jag igen... cyberspunken alltså har skrivit detta:

det vart knas när jag skulle verifiera, den rutan med koden dök upp 3 ggr! inte min mening att spamma! hihi

2008-03-21 @ 09:46:21
majsan67 har skrivit detta:

perlen:
visst blir man trött.... man VILL ju sova när man är ledig... och på nåt konstigt sätt så är alla ungar jävligt morronpigga när det är helg *grymt*

A:
haha.... älskar o vinna, här är det tävlingsrace jämt, jag vinner till toa, jag vinner o ta på mig... osv ..... nu har jag gjort mitt dagsverk... städat hallen... nu räcker de ;)

cyberspunken:
man fåååår inte spamma vet du ;) nä skojar, har deletat dubbeltrycket, ibland blir det knas...
det GÅR inte o få ordning på sömnen.... man kan inte göra saker lagom vet du, antingen inget eller allting... suck o suck... ;)

2008-03-21 @ 11:33:22
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
A har skrivit detta:

Självklart njuter jag =)
Älskar mina ensamma morgnar...
Lugn och ro ju

2008-03-21 @ 12:10:17
http://amittilivet.blogg.se är min hemadress
Jayne har skrivit detta:

Hej på dej
Trött... jo du... känns igen.Kan det vara åldern?..Eh..NEJ!!! Måste vara för att man har så mycket att tänka på och fixa med...kanske vädret också påverkar (låter bättre än åldern..)
Kanske får ta en liten vila mitt på dagen..ca 20 min???

2008-03-21 @ 15:12:43
http://jayne.blogg.se är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

nähä du.... ingen ålder här inte.... är ju bara barnet.. hrrmm... åtminstone i huvet.. räcker inte de ;)

jag behöver ganska strax en vila... har varit uppe alldeles för länge.. tror jag e tröttare än barnen ;)

2008-03-21 @ 15:24:12
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen