äntligen ser dagen sitt slut...

denna dag en ääääär lååååång....

nu ligger minstingarna...
den äldste pojken är på Lan-party..
yngste sonen spelar dator.... *förvånad*

gubben han badar han... (inte i havet alltså)


och va skööönt o luuugnt o tyst här är ;)

jag ska kolla på hjälp kl halv 10----  om jag inte somnat innan dess *s*
seeeen ska jag sova ;)

idag har jag bara rantat runt känns det som.... hade städning av hallen idag... o fanken vilken tid de tog.... för plötsligt var det något i hallen som skulle till ett skåp i köket?!??! o då blev jag fast i de skåpet och börja röja där.... tillbaks till hallen...... o hitta grejer som skulle till arbetsrummet.... o shit va det såg ut där.... hmmmm

tillbaks till hallen.... massa kläder där som skulle till tvätt....... hamna i badrummet o kom på mig med att sortera tvätt därinne??!?!?
tillbaks till hallen...... hmpf..... kläder som inte ska hänga där.... kanske skulle ta dom till källarn..... hmm nåja.... nu räcker de...

det tog 2 timmar att städa en hall på 4 kvadrat?!?!?

kanske hade det tagit en kvart, om jag kunnat hålla mig till hallen då...
fyyy så trött jag blir när jag far runt sådär....

har dagen vart lika lång o trist för alla???

Alla dunderkommentarer
Jayne har skrivit detta:

.... o du undrar varför du är trött???

:o)

Nickan har skrivit detta:

Hej, hej,....
Jag har också hållit på med städning hela lååånga dagen........
Här har det tvättats, vikts tvätt o strukits "lääängesedan" mest hela dagen......
Har också kollat på Hjälp, så knäpp så den e kul....
Natti!

2008-03-21 @ 22:50:29
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

jayne:
jahaaaa..... ja nu fattar jag *s* jo jag blir trött av min oorganiserade hjärna... undra när allt ska fall på plats i den ;)

Nickan:
stryker du?????? nähäää nu ljuuger du igen.... ;)

2008-03-22 @ 06:52:11
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
ROBB4N har skrivit detta:

Glad påsk!joda här har det varit en lång dag, men det är väl därför det heter låååångfredag, men tack å lov är den över.tyvärr missade jag örjan lax å gänget i hjälp...ha en underbar helg!

2008-03-22 @ 07:24:12
Em har skrivit detta:

Hehe, precis sådär är jag också när jag ska städa. Det ena leder liksom till det andra och till sist har man nästan glömt vad man höll på med från början

2008-03-24 @ 15:04:18
http://lillkvinnan.blogspot.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen