GRATTIS min son ;)

Idag blir min lille kille 14 år GRATTIS GRATTIS...

Sur som ätticka nu på morron, ....."jag vill ha en dirt, jag vill ha en dirt"

Nu har vi suttit en timme på nätet... IGEN, och nu är han på liiite bättre humör.

Denna dagen ska ägnas åt att köra runt i olika cykelbutiker, nu måste det hända något. Det bästa är att kika runt så han får känna och klämma så kaaaanske kaanske vi kan slå till på nån cykel snart.

Nu har jag förklarat för honom att det är han själv som får detta cykelköp att dröja, då han har skygglappar och vägrar titta på nåt annat än 2 märken, allt annat är skit enligt honom själv.

Så nu har han fått ett val, sitt där på internet och leta och tjura, eller så blir det begagnat, eller nåt annat märke som vi kan åka och köpa nu.

Det brukar ta nån timme.... så svänger han sen ;)

Nu vill han ha en rosa cykel oxå.... NS bitch heter den, jiiiises..... kostar 10.000 begagnad.
Jo då, GRATTIS på födelsedagen min lille kille, det blir inget me de ;)

Tyvärr får han inga andra presenter idag, då han tidigare köpt ett softairgun, och fick en del av det i födelsedagspresent, + att vi var beredda att gå upp lite i pris när det gäller cykel, då får det liksom räcka sen.

En ny spännande dag med cykelletande har börjat.... TJOHOOOO!!!

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Jag hoppas det blir en bra dag och att ni hittar en cykel utan problem.

Kram, Sandra

Micaela har skrivit detta:

Peppar, peppar ta i trä!

2008-07-23 @ 12:59:21
Ewa S har skrivit detta:

Jaaa! Det var ju en heelt nu erfarenhet för dig. Att leta cykel alltså. Kram till hela familjen och lycka till!

2008-07-23 @ 17:08:05

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen