Dikta på proffsnivå

Hos Cyberspunken

hittade jag något för alla diktare, gå in o kika och skriv nåt fint du med, såhär blev min ;)


Att födas. Man kan inte protestera
Och inte har man kunnat förutspå
Man lyder snällt, men undrar varför då Men Varför?
verkar ingen acceptera  

Man vet att detta inte får fallera
Man skriker så man närapå blir blå
Och alla dumma töntar ska man klå
Ens kropp, ens minne ­ allt tycks haverera  
Kan någon enda människa förklara!

Men allt man kan få fram nu är ett skrik
Det är ens öde, att man dömts att vara  
Man får en filt.
Man tuggar på en flik
Man äger varken vilja eller snara
Man tvingas hålla ut tills man blir lik

Alla dunderkommentarer
Anonym har skrivit detta:

det ser kul ut, jag ska prova att skriva några rader

2008-07-31 @ 19:22:37
jayne har skrivit detta:

oj... va fint!!

NU ska jag in o kolla...

Kram

Ewa S har skrivit detta:

När stjärnorna glimma

är det så himla lätt att rimma

2008-08-01 @ 13:48:16
C.V har skrivit detta:

Jag hoppas att du får en trevlig helg nu

C.V har skrivit detta:

den där lilla figuren som dyker upp när man skriver kommentarer gör att namn o adress ibland försvinner, jag har sett att många av mina kommentarer är helt anonyma

Malin har skrivit detta:

Hittade till din blogg idag och kommer garanterat att läsa mera här :)

2008-08-01 @ 18:49:49
http://malinakrocko.blogspot.com/ är min hemadress
Mellan himmel o pannkakor har skrivit detta:

Den var väldigt bra , vi tuggar väl inte på samma filt ? Den högra fliken är min ...:=)

2008-08-01 @ 20:41:23
http://miss.bloggproffs.se/2008/07/30/ordlosonsdag/ är min hemadress
Caroline har skrivit detta:

Wow. Djupt. Riktigt djupt. Nice.



Du, den där snygga layouten du visade mig när vi var hemma hos dig....finns det nån chans att man skulle kunna få låna den till resebloggen och att du naturligtvis får all credit? blink blink Snääääälllaaaaa?

2008-08-02 @ 12:15:40
http://cauroso.blogg.se/ är min hemadress
EsKa har skrivit detta:

Hehe, slutklämmen på din dikt är väldigt lik min. ;-)

2008-08-02 @ 15:00:46
http://eska.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen