en gåta......

för den borde.....  alla få lösa.... för min gubbe,.... jo han förstod svaret när han fick höra svaret... men han svarade fel innan.... men SJÄÄÄLVKLART.... när han fick lösningen så var det ju enkelt... !! ja... så är det nog för dom flesta tänker ja... *slår mig för pannan*

Jag stör mig fortfarande för pannan... för att det är en helt ologisk gåta... med ett helt ologiskt svar... så deee såå..


 okej...

SNIGELN:

En snigel kryper upp på insidan av en brunn,

Varje dag kryper den upp 3 meter. På natten glider den ner 2 meter.

Hur många dagar tar det innan den når brunnens kant???
Brunnen är 9 meter djup....


I morgon ska jag berätta ´varför jag tycker den är ologisk....

Och NICKAN!!!!! du ger fullständigt fanken i att svara... för jag vet att din gubbe löste den gåtan snabbare än oss alla ihop.... så du inte får för dig att spela viktig.... hehehe *fniss fniss*

Ps... o så jäkla fnissig är jag inte.... för jag blir vaaaansinnig på såna skitgåtor som det inte finns nån logik i.. Ds

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

7 dagar är ju logiskt så då är väl det fel eller?

2008-01-26 @ 16:34:23
Nickan har skrivit detta:

Jag känner mig djupt diskrimenerad eller hur fanken det nu stavas.... suck.. aldrig får man va med...

Linda har skrivit detta:

Det borde ju vara sju dagar.. eller sex dygn och en dag.

2008-01-26 @ 20:17:20
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Nickan har skrivit detta:

Ja kan ja kan ja kan ja kan......
räcker upp hande o hoppar....... ja kan !!!!!!

2008-01-26 @ 21:23:18
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen