Lena och Orup...

eller....
kanske Majsan och Orup ;)

jomen....

så här va det, (orkade inte skriva nåt igår så det får bli nu istället)

Jag överraskade gubben i fredags, hade bokat biljetter till Lena och Orup...
Det var sååååå bra, god mat, gott vin och underbar underhållning...

och ja, japanerna som sjöng karaoke tog ändå priset hahaha...

vi satt precis nedanför scenen... och nedanför den står 3 st mickar.... min gubbe vänder sig till bordsgrannen o säger "du ska seee, att min kärring får tag på en sån sen"... äsch, va barnslig du e svara hon...

Efter halva showen kommer en japan.... börjar rycka i mickarna, och va hände??!?!?!?
Jamne sjäääälvklart har plötsligt Majsan en mick i handen.... mohahahaha...

ja japaner upp på scen, en skärm sänks ner...
Gubben var tvuungen att rusa på toa...
När han kommer ut från toa... och kommer in i lokalen, så ser han följande:
Ett helt av av människor, ett par tusen, som SITTER fint på sina stolar.... och EN som STÅR och vrålsjunger i miccen ikapp  med Orup....

VEEEM kan de va... *asg*
Jag är helt hopplös, hamnar alltid i sånt där...
Gubben vek sig dubbel, och en gubbe som satt därborta fråga honom om tjejen där va me i kören... hahah...
näääää det är min KÄRRING.... och så skrattade dom så dom höll på o dööö... ;)

Nu gick inte ljudet på miccarna ut, o det ska dom va glada för *asg* men jäääklar va jag sjöng.... haha...

Jag är dock glad att jag inte själv upptäckte att jag stod upp alldeles själv.... då hade jag nog dött... jag syntes ju inte aaaaalls där jag stod *ironisk*
Undra om det va därför folk titta lite konstigt på mig när vi skulle hem.... hahahaa....

Ja ja... man har inte roligare än man gör sig förstås..... o kanske krävs det en o annan ADHD-gen för att hamna i såna situationer... jämt o ständigt *harkel*

Så här fina va vi minsann...

image185

Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

Äsch att vi inte var där allihop! Oj vad vi hade busvisslat och hejat på dig då! Kul

2008-02-17 @ 09:41:22
Nickan har skrivit detta:

hallåååå eller
Är det verkligen du på bilden?????

2008-02-17 @ 18:37:05
Perlen har skrivit detta:

Vilken helkväll. Peruk på bilden då eller?

2008-02-17 @ 19:39:14

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen