Rapport från Attention möte

Efter ett önskemål från mammamumrik att lägga upp "listan" med vad vi pratade om på vårt möte för vuxna med npf, så gör jag så gääärna det här. Kanske finns nåt tips att ta med till sin egen kommun... (vad det nu skulle va, hmpf)


Här kan ni läsa om vårt senaste möte
http://attention-kungsbacka.se/protokollmedlems080826.pdf


"off-the-vuxen-record" så kan jag tala om att jag har varit kontakt med artikelskribenten som jag skrev om härunder. Så nu väntar jag in protokollet från nämndens möte, sedan så agerar då majsan därefter ;) efter mycket bra tips som jag fick ;)

tjao tjao.... ont som fanken i magen just, så nu ska jag avsluta för denna dagen....

Alla dunderkommentarer
R0664N har skrivit detta:

Tack för länk(arna), leta faktiskt själv igår utan resultat...



Ha d bäst//RP

2008-08-28 @ 08:38:11
R0664N har skrivit detta:

Tack för länk(arna), leta faktiskt själv igår utan resultat...



Ha d bäst//RP

2008-08-28 @ 08:38:44
Fredetta har skrivit detta:

Hmm...Majsan....jag tror bestämt att du har hittat rätt jobb här i livet....det är dags att sadla om till politiker. Du skulle passa alldeles utmärkt med din rättspatos och brinnande iver för barn med särskilda behov och du har ju dessutom den verbala talangen att prata omkull alla. Jag skulle definitivt rösta på dig..om jag bodde i era kringelkrokar. Moaahh...Larry Söder kanske ska se upp i nästa val...



Kram!

2008-08-28 @ 08:55:06
majsan67 har skrivit detta:

ooops RP, glömde byta mailadress på dig ;) ska göra det vilken sekund som helst...



Fredetta... njeee, jag får iof ofta höra det att jag borde bli politiker, anledningen till det kanske är mindre smickrande... det sägs att jag är en mästare på att svara på en fråga med en ny fråga, och lämnar således frågeställaren utan svar ;) haha, jaha, ja jag SKA nog bli politiker..

Men å andra sidan hade jag fått kramp, det tar för lång tid. Motionen som inlämnades kom in i augusti 07, först nu togs det upp.

Sånt har inte jag tid med, det går mycke fortare att skriva till tidningar etc, då blir det fart som heter duga ;)

jayne har skrivit detta:

Tack!!!!!

Jag tar gärna emot extra stöd...hi hi hi

OM det blir ngt av detta så kommer jag just nämna denna underbara bloggvärld där vi finns en del av oss..och vilket stöd DET är för mig..men samtidigt hemskt efetrsom vi ju inte ensamma... fler barn och föräldrar som kämpar.

Ska kolla in GT.....genast

2008-08-28 @ 14:11:37
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Fredetta har skrivit detta:

Jamen Majsan,



Om du kom med i politikerlaget så kanske det inte skulle behöva ta ett år innan en motion togs upp - för det skulle du nog ändra på fort som attan. Dessutom skulle du få betalt för jobbet och en massa barn skulle förhoppningsvis få det såå mycket bättre än vad det fungerar idag.



Och det där att du ställer en motfråga innan frågan du fick är ordentligt besvarad...är väl en träningssak?!



Men oavsett om du blir politiker eller fortsätter att enkom vara en nagel i ögat på dem - så beundrar jag verkligen din ork och ditt engagemang - du gör en massa gott för väldigt många barn o vuxna - en stor eloge till dig!

2008-08-29 @ 08:56:01
Mammamumrik har skrivit detta:

Å Majsan vad jag är glad att mina kompisar hos dig har så bra ordning på sig (att jag är sosse har du kanske redan räknat ut....) En sån pärla som dig behöver som supporter och gärna aktivist. Politiken behöver mer arga, glada tanter som inte kan låta bli att få anfall över orättvisorna och är beredda att vända upp och ner på världen i stort och smått!

2008-08-30 @ 16:48:54
http://mammamumrik.wordpress.com är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen