min dator är ockuperad :(

min lilla dotter brukar spela på nickelodeon.se, och där hittade hon igår ett fantastiskt roligt spel... *fnys*

Minsann, 4,5 och hittade en barbiedocka typ, med en tillhörande garderob, hon kan också ändra hår och färg, ögon, läppar och kropp.
Fantastiskt roligt uppenbarligen, och jag kommer inte åt min dator alls *grymtar*

Titta så kul man kan ha....
http://nickelodeon.se/nick/games/se/wc_bambola_se.html

wc bambola???? joojo

Jag har fått höra att det inte går att komma in på min blogg, och det gör inte jag heller. Men jag kunde logga in o skriva, fast det känns ju rätt meningslöst om inte folk ändå kommer in.. hahaha

Nu ska jag kontrollera vad detta kan bero på.
Om jag hinner innan dottern ska byta kläder på wc-bambolan ;)

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen