Lite vårbilder att lysa upp med ;)

Varit en helt underbar dag idag, helt stilla, varm sol, och tyyyyst...
Tyvärr mulnar det på lite nu, trist, jag som tänkt att sätta mig i solen med barnen sen i eftermiddag.. jaja..

Herr o fru mås har vi här


Tång är ganska vackra ting faktiskt, om man tittar noga ;)


Även stenar kan va vackra ;)


Trots avsaknad av bilväg, så brummar det till ibland ;)


Ett par härliga timmar i solen fick jag idag, det behövdes allt för humöret kan jag säga ;)
Nu ska jag åka och handla, hur ofta händer det att jag orkar det på en eftermidda?
Solen värmer både själ och sinne

Alla dunderkommentarer
Anna-Carin:s kafferep har skrivit detta:

Hej! fin blogg du har.Tittar in fler gånger.
Ha en bra fredag/Anna-Carin

Perlen har skrivit detta:

Bilderna är underbara!

2008-04-11 @ 15:36:37
vicke har skrivit detta:

Fina bilder, solen gör att vi tinar upp, jag hoppas att du får en trevlig helg nu
Vicke

Perlen har skrivit detta:

Ps. Jag känner han i båten. Ds.

2008-04-11 @ 22:32:02
Robb4n har skrivit detta:

Fina bilder!Gillade bilden på tången extra mycket.

2008-04-12 @ 07:38:22
majsan67 har skrivit detta:

men guuulp perlen.... shit, hade jag inte en tanke på att någon kunde känna nån i båten...
Men det är ju kanon, jag´kan hålla reda på folk åt dig härborta, så rapporterar jag till dig sen ;)

Robert... det finns hur mycke tång som helst du kan plocka ;) du kan ta hem det till ett tångbad, har hört det ska va bra ;)

2008-04-12 @ 09:35:32
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen