NU har jag kommit hem :)

Det var en långhelg... hahahaaa...
Nä kom ju hem i Söndags, men har inte haft ro att sätta mig o skriva nån rapport.

Det var såååå mysigt, och vi bråkade inte ens en endaste gång jag o gubben :)
Vi är lika krångliga bägge två så det händer annars lätt.
Men vi båda hade bestämt oss för att inte gå i klinch med den andra, detta utan att säga något till den andre.

Så vi undvek duktigt alla former av attacker :)

Sent blev det i fredags, jätteparty när kollegerna från norge oxå va med. Kom väl i säng halv 5.... Varför passar man inte på o vila när man äntligen får lite ledigt?? Nää, då är det full fart.... PAAAARTYYYYY....

Lördan startade med champagnefrukost... hihi..... när gjorde man sånt senast.... lurvade runt lite på stan.....
Tråkigt nog fick gubben ett dödsbud per telefon på e-middan.... (tack du som ringde o berättade trots att du visste vi hade en helg för oss själva) *ironi* Det kunde ju väntat till nästa dag känner jag....

Men samtidigt ledde det till djupa samtal på hotellet..... om nära o kära som inte längre finns, hur dom va, vilka egenskaper dom fört vidare till oss o barnen osv...... och om dom var med oss.... att vi känner o hör dom.... och framförallt att vi har ett barn som berättar om ett par av dom nästan dagligen.... trots att barnet aldrig träffat dom... hmmm spookyyy.....
som tex igår.... hade en nära släkting gjort besök på dagis (ande?? själ???) ungen hade ont i ett finger o då kom "någon" och tittade på de...... "någon" är en särskild person som benäms vid namn.....

jaja.... vi åt senare en annorlunda middag... på fiiiin restaurang.

Igår var jag iväg hela dan till Lund... och träffade advokaten. Väldigt effektiv, förberedd, klara frågor.....
Fördelen med denna advokat är ju att skollagen är hennes arbete :) Hon behöver inte ödsla tid med att leta paragrafer, hon vet vad man kan kräva osv...
Så i början av nästa vecka så sänder hon brev till rektor, skolpsykolog m.m..... med dom kraven jag ställer....
Ofta brukar det räcka med hennes brevpapper för att skolor o kommun ska skärpa till sig *s*

¨Så vi får se..... det blir spännande detta....

Igår hade vi möte med Attention Kungsbacka..... och i paniken över att föreningen ska läggas ner så tog flera av oss på oss styrelserollen.... suuuuuck.....
Nåja.... har man inte å göra så skaffar man sig tror jag bestämt.....
Som en nära vän sa "det är ju ingen annan som orkar, då måste ju jag orka ju"
Och precis så är det, om ingen annan gör de, så måste ju vi.... *s*

Och jag åkte samtidigt på kontakt-telefonen ?!?!?? Det enda jag undrade över va vilket namn jag skulle sätta på foldern jag gjort.... och då blev telefonen plötsligt mitt ansvar?!? jösses.... jaja..... den går ju o stänga av ..hahaha
Men nyfiken som jag är lär den väl va på dygnet runt :)

Nu har alla ungar.... nåja.... dom minsta o piggaste, dom har vaknat o jag får väl göra en ansträngning....
Skit.... att nån alltid ska paja min stund på morron genom att vakna för tidigt.... bläääää

see you sen.....

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Låter som en toppenhelg. Både party och djup.
Jo, det där om andar och sånt har vi ju en del här också. Fast det minskar en del för varje år, tyvärr.
Så länge Attention har möten kvällar mitt i veckan lär ni inte få se så mycket av mig.
Typiskt dig att ta hand om lite där också ;-D
Kram

2007-10-25 @ 09:33:12
Ewa S har skrivit detta:

Kul att se dig inne. Kram!


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen