VEM har tömt 3 IKEA-kassar med tvätt..

Skrivet av majsan67 den 15 maj 12:30

på hela vardagsrumsbordet? Och varför har inte denna någon vikt ihop den och lagt in? Nu fick ju jag göra det OCKSÅ!!!!

Måste komma ihåg och ändra på schemat.. Varför var ALLA badrumssysslor på samma dag? Höll ju på o dööö av leda flera gånger,... måste flytta dom


Nu har jag lagt färg i håret... blev trött på den jag hade... så nu kan dagispersonalen undra IGEN om jag inte gööör annat än o färgar ständigt o jämt...


Finns det bäst före datum på färg? Var alltså en hiimla skum konsistens på den faktiskt, och den stank faaan.... inte för att färg nånsin luktat gott men ändå...

Sen stod det nån rad om att man skulle skydda tröjan med handduk... hmm måste helt klart missat den raden (vem har tid o läsa instruktioner)... så ja... fiiina bruna fläckar pryder nu min t-shirt


tja.. ramlar håret av så finns det ju peruker, kan ju va kul som omväxling.... har en hög med tofsar i alla dess former, lååångt rakt, lååångt lockigt... afrotofsar.... tuperade tofsar.. hehe... varför se likadan ut varendaste dag om man inte måste...


Men i alla fall, så har jag gjort aaallt som stod på schemat idag och jag är sååå stolt...

Hmmm.... lösnaglar kom jag på att jag får rota fram... kanske ska tillverka nåra snygga ringar oxå...

tjaoo... måste genast starta igång dom projekten...



   


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen