Satans K-Rauta... :(

Skrivet av majsan67 den 19 maj 15:58   



Stannade på K-rauta först... dom har ju oxå allt.

Får alltid rusta mig med myyyycke tålamod när jag ska in i affärer, och tvinga mig att ta det lugnt... för ser ni majsan kan bli lite gruffi annars om nåt går fel.. hmm...


Handlat allt jag skulle i butik... gick ut i brädgårn.. hämta min mdf-board... ställde mig vid sågen i kön där.... kön fylldes på... men inte sjutton ville gubben som jobba där hjälpa till... han hade minsann inte tid, han var ensam dom andra var på rast....


Men tänk va... majsan stod o vänta UTAN och bryta igenom i en hel jäääävla halvtimme.... När kollegan kom tillbaks från rast tyckte han det var trevligare och sopa golvet på annat ställe... såga??? nähä.. varför de...

Nähä... har dom inte lust att hjälpa kunderna så ska ta mej fanken inte kunderna handla heller.... jag dumpa hela skivan där jag stod och så gick jag... *grrrrrrr* fast jag var ju IRRITERAD.


Körde jäääärnet till Beijer... lite dyrare men där får man sågat på mindre än 5 röda... men nehej... varför har dom ändrat öppettider plötsligt???? Dom stängde ju kl 3 sist jag va där... eeeh... eller kanske trodde jag de ... hmmm...

så nä... blev ingen skiva idag då.... skit oxå.. jag som köpt en ny fin sticksåg... en black & Decker.... får leta upp nåt annat o såga i .. mohahahhaaa...


jaja... kanske orkar jag åka en sväng i morrn o göra nytt försök... kanske ska jag lååta lite....

Jag sa förresten till dom andra som stod i sågkön att vi sätter väl på sågen själva.... näää det får man inte... vet jag vääääl men ni ska se att han kommer farande fortare än blixten :)


Sen stod jag o funderade på o hämta min nya sticksåg i bilen och koppla in där o såga min bräda själv... vadå.. min såg... min bräda... men äsch...

seeee you laaaater.....



Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen