Blir alla trötta av städning??

Skrivet av majsan67 den 7 maj 20:10

Ibland undrar jag på allvar hur jag kan bli så in i norden trött av allting..

Nu har jag städat ikapp efter mitt schema hela dan, och kan inte hålla ögonen öppna nu.


Mitt problem är ju för låg aktivitetsnivå, jag somnar rakt upp o ner när jag blir trött... i princip... nåja nästan...

När ska jag lära mig att ta lite i sänder? NÄ, allt eller inget är mantrat här, suuuck

Men en sak är ju bra då, min ständiga inombordsstress är som bortblåst för tillfället när det är ordning och reda här. Undrar bara hur länge det varar...


Alltså en sak undrar jag... när jag tappar bort mig och ingenting funkar, så dammar hemmet igen fullständigt och det ligger grejer överallt.... varför backar ingen annan i huset upp då? Är jag nån jävla betjänt här eller??

Och när det funkar och jag håller det fint, ja då behöver ju ingen annan göra nåt....

Ändå gnälls det på att jag är mest oredig och stökar ner...

MYCKET märkligt...


Kan nån förklara det för mig??
(kanske ska fråga gubben..... igen)


Alla dunderkommentarer
Birgitta har skrivit detta:

Känner så väl igen mig...
Känns som om man plockar upp och plockar upp hela tiden (fast ibland rymmer jag ut på något ärende eller ut i trädgården, bara för att få lite ro).
:)
/Birgitta

2007-05-26 @ 02:59:56

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen