Ge mig styrka!!!

Fick ju handifonen igår... jääättekul :), jo det har jag haft, surfa kunde man ju.

Men har letat febrilt efter almenackan som var anledningen till att jag skulle ha den. Hittade bara sån där vanlig kalender o det kan ju kvitta för det har aldrig funkat ändå.

Då upptäcker jag att nåt gått fel vid installationen, och Handi-programmet är inte installerat.. suuuck.
Och inte kunde man göra det heller...

Ringde då support.... tja... det enda du måste göra är att starta om alltihop... ojå... bra att jag suttit i två timmar o sorterat med telefonboken då ....AAAARRRRGGG...

Så, startade om... och VEEET NIII..... filerna för att installera handi-programmet är..... BOOOOOOORTA!!!

Näeee... inge kul.... fick ringa igen, men ingen där kunde hjälpa mig idag, får vänta tills på måndag....

*skäms lite gör majsan som äälskar o trycka på knappar, ofta utan att tänka först*

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

*Styrkekramar*
Men se det på från den ljusa sidan.
Du kommer vara expert på den när jag väl får min;)

Nickan har skrivit detta:

ja ja så kan det gå.... men jag håller med Linda, att du kan ju suporta oss andra om eller när vi får en sådan.....

2007-08-10 @ 18:41:25
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen