Vilken uuunderbar dag ;)

Jag har fått gjort såå mycket. Fick ett schema skickat till mig, med veckoplanering, månadsplanering, och små käcka lappar man kan klistra upp och flytta till klarsidan när man gjort det.
Fick stor inspiration och gjorde lappar med olika färger till var och en i familjen. Jättelätt för alla att läsa och kolla vad var  och en har att göra.

Jag började ju dagen med att göra i ordning håret o sminka mig, dock struntade jag att klä på mig ordentligt och på med skor som flylady tycker man ska göra. Det ska jag prova i morgon ;)
Jag har fått tvättat massor med tvätt, plockat ren julgranen, dammsugit källarn.
Ja kort o gott mår jag prima, jag hoppas nu detta funkar så man slipper allt kaos och oreda i fortsättningen.
Det tar väl lite tid innan allt faller på plats, men jag har stort hopp.

Nu längtar min gubbe efter mig i sängen.... hmmm till och med det känns just nu lite trevligt (kan inte minnas när det gjorde det sist) *hahahahhaha*

natti natti

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen