men SHIT, det är ju nytt år ;)

så GOTT NYTT ÅR på till allihopa ;)

Jag fick en låt på hjärnan förut, Carrie, med europe. Fråga mig inte varför, men den malde o malde. Och till slut blev jag så tvungen att leta upp den på singstar så jag fick sjunga ur mig eländet.
Sen fastnade jag ju där, (kan då inte begripa varför jag ska fastna i allt jag företar mig hmmm )
Men av nån outgrundlig anledning, så "dampade" skivan just på denna låten, hakade upp sig fullständigt. det gick bara inte att få sjunga denna. (men jag kan sjunga den själv ändå, caaaarrreeeiiiieeeee, lalalaaaa, behöver liksom ingen skiva)
Men jag körde igenom en hel gäng låtar, o så blev gubben tvungen att tala om att han minsann kunde nån låt jag sjöng, det är väl lätt när man bara sitter o nynnar.

GRYYYMT, ja, då fick jag väl sluta "NYNNA" o sjunga ut då, så barnen vaknar?!?!?
Ja, då kröp han ihop i soffan och fick kläckt ur sig att det lät ju rikigt bra, hrmpf...
Han träffar inte en ton på singstar, men det är ju inte viktigt tänker han, det handlar om att SJUNGA...
o jag SJÖNG, och fick högsta poäng.....
jag behöver väl inte säga att han inte alls ville försöka, han kunde ju förlora....

idag har jag ägnat FEM timmar i äldste sonens rum. Det var INTE kul att flytta hans säng. Jag tänker inte berätta hur det såg ut där..... *censur*

Men nu börjar det bli ordning i hans rum. Konstigt nog så gnölar han över gardinerna jag hängde upp, dom var ju glansiga?!?? men snälla rara, jag försökte ju bara hjälpa till ;)

Nu får han tänka lite, så får jag väl byta dom om han kräks på dom.

Jag har smällt av sååå mycke kort på raketer idag, och vilka DUNDERKORT jag fick till. Kanske kan man bli miljonär på dom?? *Eller nåt....

Dampmamma... jag har MASSOR med impulsivitet, jag slänger gärna över en hel hög till dig, för jag har liiite för mycke av den varan just nu känner jag. Jag är överallt o ingenstans ;)

Jag kan komma över med en påse till dig om du vill, ja alltså en påse impulsivitet då ;)
Hade inte klockan vart så mycke hade jag satt mig vid trummorna, men jag tror inte det är nån bra ide just nu.

Får nog försöka sova lite, om det går förr alla snarkningar. Men öronproppar är effektivt, det tar död på det mesta oljud..


snaaark, natti natti

Alla dunderkommentarer
Vicke har skrivit detta:

Jag hoppas att du får en fin start på det nya året.


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen