Look of the year!

Äntligen en "skönhetstävling" som till och med jag kan vara med i ;)
http://www.lookoftheyear.com
Att man sedan har chansen på 10 000 dollar gör inte saken sämre, det skulle passa bra nu.

Det bästa av allt är att det inte sitter någon jury nånstans och bedömer våra vackra ansikten, utan det är besökarna på sidan som röstar på sin model.



Det roligaste av allt är att det är människor från hela världen som skickar in sina bidrag.



Det hade också varit trevligt att få åka till New York, Paris eller Milan.



Ni hänger väl med? ;)

Alla dunderkommentarer
jayne har skrivit detta:

aha...nytt jobb...??
Jag kommer dock inte ut på sidan....
kram

Ewa S har skrivit detta:

Jag kan åka med som manager och direktör. Ställer jag upp i tävlingen med min fantastiska skönhet så blir alla andra ohjälpligt sist. Pinnsmal är jag med. OCH ung. OCH ljuger som en häst travar:-D.......

2008-04-25 @ 20:09:44
Ulla har skrivit detta:

Godmorgon! Nu är solen inte framme. Nu har jag tid att blogga. Lite grann. Man kommer snabbt ifrån det om man inte underhåller sidan. Kul att du varit inne på min sida och sagt hej trots att jag inte varit där speciellt mycket. Hoppas allt är bra.

2008-04-26 @ 07:21:27
http://www.ulla67.blogg.se är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

jayne:
kommer du inte in alls där?

Ewa:
Jaaa, snälla du får följa med som manager, för jag har ingen chans om du är med ;)
Jag är oxå väldigt bra på photoshop... vi kan skicka in lite retuschade bilder *fniss*

Ulla:
ja vandrar runt bloggarna med eller utan sol ;)
Måste ju skriva lite hos dig så du inte känner dig bortglömd ;)

2008-04-26 @ 09:03:16
http://majsan67.blogg.se är min hemadress
vicke har skrivit detta:

Den sidan ska jag ta en titt på
Vicke

majsan67 har skrivit detta:

Vicke:
jag tycker absolut du ska ställa upp där ;) vi borde våga vara med på sånt lite mer ;)

2008-04-26 @ 21:25:07
http://majsan67.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen