?? Har jag en blogg?

Blev plötsligt påmind om att jag har en blogg "liggande".. eller stående... eller sovande eller ... nåt.

Jag hittar inte riktigt motivationen att skriva här längre, av olika anledningar. En del av er som läser här vet varför.

Man kan ju inte alltid säkert veta om jag skriver någon annanstans, eller hur ? ;)

Och man kan ju aldrig säkert veta vad jag skriver där...
Svettigt?
Tja....
På tal om inget fick jag brev från skolinspektionen idag.
Jag ges möjlighet att kommentera skolans svar... igen...

Förstår inte riktigt varför jag skall göra det, kritiken är ju redan utdelad?
Men varför inte.... det finns ju faktiskt några rader i svaret som är värt att uppmärksamma.

Som typ... det var ju inte vårt fel, vi har inget gjort....
Ja, inte ordagrant, men nästan....

Jag vet vad jag ska göra i morgon i alle fall, bygga en större sandlåda, så vi får plats allihop med våra spänner och spadar ;)
Nä, vi ska inte gräva sand, vi ska kasta sand... igen...

natti natti

Alla dunderkommentarer
Hönsmammann har skrivit detta:

Ja, alltså jag ber om ursäkt för att jag läser din blogg. Det är då absolut inte min mening att "snoka"!



Har brukat titta in här hos dig allt som oftast för att jag finner din blogg intressant och har barn i liknande situation som dina och även jag.



Det verkar som om man gör något fel i att läsa här eller det är i alla fall så jag uppfattar ditt senaste inlägg.

majsan67 har skrivit detta:

Hönsmamman: Jag vet inte vad du tolkat in i det jag skrivit. Om du upplever det som att du gör fel i att läsa här, ber jag om ursäkt, för det var inte alls min avsikt.



2010-03-19 @ 09:33:36
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Fredetta har skrivit detta:

Ja Majsan du har gjort ett stortartat jobb med bloggen och jag har full förståelse för att du har annat att göra än att blogga; attitydambassadör, mamma, kvinna osv som du är. Allt tar ju sin tid.



Jag hoppas att du lämnar lite livstecken här mellan varven ändå så vi som gillar din blogg vet att du lever och att ni har det så bra som det bara går.



Kram!

2010-03-19 @ 13:46:40
majsan67 har skrivit detta:

Tack underbara Fredetta ;)

Jag tänker på min blogg i stort sett varenda dag.

Försöker bestämma mig för vad som kan vara av vikt att skriva om.



Att skriva om solen skiner, eller att det regnat, snöat och det inte finns några snöskyfflar att få tag i känns för mig ganska trist.



Det finns massa att skriva om Fredetta, men inte för allas "öron/ögon".

Jag kollar om färgen på bloggen sitter kvar emellanåt ;)

Kanske skulle jag möblera om här ?? ;)

Eller inte?



Kram till dig ;)

2010-03-19 @ 20:35:37
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Jayne har skrivit detta:

HEJ på dej

Läste igenom här och det känns som du är på väg upp igen.....???!!!



Jag har sama symtom som dej med handlederna, men har varit och kollat dem . Läkarna tycker inte problemen är så stora så att operation behövs ÄN. Ja ja ja ja...

Jag har också numera ett VuxenADHD diagnos och bara vetskapen om att jag hade rätt är "lugnande" för mig.

2010-03-24 @ 07:25:18
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress
Ewa har skrivit detta:

Öh jag hänger inte riktigt med på översta kommentaren hur man fick till den?? Men annars håller jag med Fredetta då att du har gjort ett bra jobb men känns inte längre motivationen rätt så gör den inte.



Däremot gör du rätt i att inte lämna ut allt. Gå som vanligt på magkänslan vad du skall skriva eller inte. En hel del har du ju redan uppnått så allt behöver man ju inte ta med. Men inte heller vardagliga ting som bara intresserar dina närmaste. Svårt men låt det vara ett tag så faller det kanske på plats?

2010-03-25 @ 21:07:10
Linda har skrivit detta:

Jag läser det du skriver...bra som dåligt, klokt som oklokt för oavsett så är du så himla klok. Jag tänkte bara höra när din bloggbok kommer ut. Den där du ger dig på skolan och ger oss andra mindre vetande kännedom om hur skolan fungerar. Den boken väntar jag på. Kanske är det därför bloggen går lite trögt?

2010-04-05 @ 22:03:02
http://wondergirl-familjen.zoomin.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen