Mail från BO

Sent i eftermiddag kom ett mail från BO.

Dom tackar för vårt besök, och nu håller dom på med sina minnesanteckningar.

Dom vill ha sonens medgivande att få citera honom.
Det kommer att vara helt anonymt och det kommer att användas i deras remissvar till regeringen angående förslaget till ny skollag.

Dom kommer att maila exakt det citat dom använder. Självklart mina goa nätkamrater kommer jag att lägga upp det här. Det blir helt och hållet min sons ord om sin skolgång.

Dom ber också om att få vår anmälan mot skolan, skolans svar, och mina kommentarer på det, på mail.
Fredrik Malmberg fick ju dom papprena rätt i handen när vi var där, men dom vill även ha dom på mail.

Självklart fixar jag det, för jag har allt sparat och katagoliserat på ett usb-minne.

Ja, även om jag är en damp-kärring har jag faktiskt en JÄVLA ordning på sånt som är extra viktigt.

Det kanske är något för skolorna att ta till sig?!?

Barn, ungdomar och vuxna med npf har långt mycket mer kvaliteter än vad ni vill se.

Ni kanske inte ska vara så snabba med att döma ut dessa människor.

Betänk att någon av oss en dag sitter där uppe i riksdagshuset och bestämmer hur ni ska sköta ert arbete.
DET lär inte bli roligt ;) jo för den som sitter där möjligen....

Men envisa är vi, och vill vi något, så gör vi det.
Det enklaste vore självklart om alla berörda följer dom lagar som råder....
Det skulle bli så mycket lugnare faktiskt... för alla parter...

gonatt med er alla, ha en riktigt skön helg, för det ska jag ha ;)


Alla dunderkommentarer
Ewa S har skrivit detta:

tänk dig en arbetsgrupp med ett par av de kvinnor som skriver härinne med mycket och bra åsikter, dig och min kära minsting till dotter:-D. Darra alla skolchefer!

2009-09-26 @ 11:54:19
Jayne har skrivit detta:

min mail

Jayne har skrivit detta:

mmm ENVISA är vi..... Vi har också bra minne utan att för det vara långsinta..vi är bara ute efter att rätt ska vara rätt.

2009-09-26 @ 18:29:33
http://jayne.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen