Morgonpigga är dom kommunanställda

Ja ni vet jag ser ju när folk kikar in här, och var dom kommer ifrån.

Det har varit väligt lugnt med besök från kommunanställda ett tag.

Men igår, (av nån anledning som nog bara jag och besökaren vet) kom det ett besök, redan kl 7 på morron.
Jomen, det är nog säkert vaktmästarn ;)

2009-05-29 07:02:29 217.28.207.226 kba226.kungsbacka.se http://www.google.com/search?hl=sv&q=majsan&lr=&aq=f&oq=

japp så kan det vara....

vem vet, bara DU och bara JAG ;)
pöss o kram

Alla dunderkommentarer
vicke har skrivit detta:

har du fått njuta av solen i helgen?

Anonym har skrivit detta:

Tänkte frågat det också har du solat näsan något eller bara jagat IP-nummer:-D

2009-05-31 @ 21:00:14
Tant Rasch har skrivit detta:

Har du hunnit in på Damptanterna - the authentic och kollat ännu? http://damptanterna.wordpress.com/ Det är bland annat din kamp för din son och därmed andra barn med NPF som fick mig att starta upp den, läs själv (OM damptanter i kommentaren)!



Och visserligen är du redan nu värd en stämpel ;-) med allt det intresse- och socialpolitiska arbete du lägger ner IRL och här, men tja.. hör av dig på min mail.

2009-06-02 @ 23:46:12
http://lenerasch.wordpress.com är min hemadress
Ella har skrivit detta:

Tänkte bara tala om för dig att du är så dj.a bra!!

Kämpa på och glöm inte att ta hand lite om dig själv också!

Skickar ett helt lass med beundran och hoppas att din energi, engagemang och kärlek för dina barn lönar sig! Tänk om alla barn hade en mamma som du, adhd eller inte, då skulle världen vara bättre!



Kramar

2009-06-11 @ 01:55:22

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen