Henrik Schyffert, The 90S - Ett försvarstal

Missade ni Henrik på tv igår???

Det gjorde jag, men den går ju o kolla på över internet.
Han är helt underbar ;)

Kollar på den just nu. Jaaaa, jag KAN göra två saker samtidigt. Trodde ni inte va ;)

Här kan ni se den:
Henrik Schyffert


Innan dess har jag gått igenom 4000 mail. Jag skojar inte, brevlådan svämma över.
Det tog 1½ timme. Har lagt över allting i mappar på ett usb-minne.
Viktigt att spara alla konversationer. Man vet aldrig när man kan behöva plocka fram dom ;)

Nu ska jag fortsätta kolla Henrik, det blev liiiiite jobbigt att lyssna på en sak o skriva nåt annat.. hrmpf...

ha en uuunderbar kväll ;) för det ska jag ha

Alla dunderkommentarer
vicke har skrivit detta:

jag såg på programmet, han är bra


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen