Hello Kitty - tröja till Miccis klar ;)

Hello miccis, nu har jag knåpat ihop din önsketröja ;)

Den ser ENOOORM ut på bilden, och i verkligheten oxå för den delen. Men jag hade lite svårt för att tolka dom där norska recepten, eller mönster som det heter.

Men du vet ju Miccis att tshirts ska ju inte strama åt.
Egentligen ska jag minsann inte förklara mig alls.

Men jag vet ju att du har tränat bort lika mycket som min 17-åring väger. När jag tittar på honom ibland så tänker jag på att precis HELA honom, har du försvunnit ;)

Imponerande...

Men här är din tröja då ;)

Hello Kitty till Micci ;)

Igår gjorde jag oxå klart tjejernas nya hello kitty-tröjor ;)
Nya hello kitty-tröjor

Jag blev oxå sugen på att sy en till mig själv, och den satt som en smäck ;)

En snygg tröja till morsan

Hur hinner jag med detta då???

Jo, jag har fått en paus från allt, och alla, en välbehövlig sådan ;)
Kan berätta mer om det senare ;)


Alla dunderkommentarer
Micaela har skrivit detta:

Men jag har ju bara gått ner 65 kilo... rodnar Jag tycker att det inte är speciellt mycket.

2009-05-22 @ 21:21:00
Sandra har skrivit detta:

Tröjorna är jätte fina. Du är duktig du!



Micaela: Bara 65kg!? Det är mer än vad jag väger. :O



majsan67 har skrivit detta:

Men skit på dig Micaela, 65 KILO!!!!!!



Nä, det är ju bara just ingenting...

Micaela!!!!! Du är så jävla duktig. Det är inte vem som helst som klarar det, det är bara DU, envis och beslutsam.



Du är BÄÄÄST!!



2009-05-22 @ 21:45:18
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Micaela har skrivit detta:

Det var endast en sak som fick mig att bestämma mig.. jag ville inte ha någon magsäcksoperation bara! Jag vill äta vad jag vill! och samtidigt kunna se mina tår, skulle inte klara av tanken på det att veta att någon har grejat i min mage... och att den kan spricka.. VAD ÄCKLIGT! :O och jag skulle gå under om jag inte klarat av det själv, att någon måste hjälpa mig på traven.. Men då hade jag misslyckats. för vem kan hjälpa mig att ändra tänk? Jaa, inte är det då någon annan än jag själv...



och Majsan, det har man väl gjort en del i sina dagar... fniss

2009-05-23 @ 22:52:29
majsan67 har skrivit detta:

joooo, micaela, det har vi gjort en del i våra dar, ändrat tänk. Tänk om man tänkte hälften så mycke ;)



Jag har varit rökfri i 9 månader nu, TÄNK va ;)

Tanken är den starkaste kraften, och det vet du ju. Vill man så går det, vad som helst .....



Man vill om man kan ;)

(i motsats till, man kan om man vill, som man oftast fått höra)



Nu borde jag slå knut på kudden ;)

och det kan jag, om jag bara vill.... och det vill jag , om jag bara kan......



;) ;)

2009-05-24 @ 01:25:53
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
majsan67 har skrivit detta:

och så glömde jag, för jag kunde glömma om jag ville, men jag ville glömma för att jag kunde ;)



Och nu fattade vi ingenting.

Jag skulle bara säga att jag paketerat din tröja, den går med posten så snart posten vill, och det vill den, när den kan ;)



nä nu ska jag sova ;)

2009-05-24 @ 01:28:52
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen