En hel garderob har jag sytt ;)

Jag har gjort mer kläder, men har inga bilder för tillfället, men här bjuder jag på litegrann ;)

Tunika med korta ärmar till minstingen Tunika med långa ärmar till stortjejen
Två små tunikor med söta änglar ;)

Glansig tröja med pärlrand
Favvotröjan ;)

Blå klänning med volang Rutig klänning med volang
Underbara klänningar med volang. Leggins har jag oxå sytt ;)
Gosig fleece med luva Fleece med prinsessor
Olika fleece - prinsess-fleecen är av naturliga skäl mest poppis ;)
T-shirt med handmålad Hello Kitty
Dessa får jag göra på löpande band, ungarna älskar dom, figurerna målar jag själv med textilfärg ;)
Själklart har jag sytt tröjan oxå....
Tjafsbyxor med sammetströja cooolt
Dom här blev skitfräcka, tröjorna speciellt, ungarna är underbart söta i dom ;)
Ljuvliga sommarlinnen
Sötaste linnen ;)


Va allt jag hade o bjuda på idag. Ska kila iväg nu och hitta lite mer t-shirt-tyg....
Miccis har önskat en tröja, och det har jag lovat ;)

Alla dunderkommentarer
Sandra har skrivit detta:

Vad kreativ du är. Många fina kreaktioner. :)

Ewa S har skrivit detta:

Vet ju vem gamla farmor skall vända sig till i augusti:-D

2009-05-22 @ 18:15:14
xxandra har skrivit detta:

har du börjat sytt också! slutar aldrig bli förvånad ;)



ja men just ja nu förstår jag hur du kunde få fram ip nummret och så! internet for the win



take care of you! <3

2009-05-22 @ 21:00:35

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen